Noteikumi un nosacījumi seltop tiešsaistes veikala izmantošanai

Definīcijas
1.1 Pārdevējs-Seltop (SIA "izspēles"), uzņēmums ir izveidots un darbojas saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, reģistrācijas numurs: 40203309914, Juridiskā adrese: Dundur Ilā 7C, Daugavpilī, Latvia, LV-5404, skaits no tām. Maksātāja PVN: LV4020330914.
1.2 Pircējs - persona, kas ir sasniegusi 18 gadu vecumu, vai juridiska persona, kas veic preču vai pakalpojumu pirkšanu tiešsaistes veikalā vai izmantojot Seltop tiešsaistes veikalu.
1.3. Tiešsaistes veikals - elektroniskais veikals seltop, at: seltop.lv.
1.4. Pārdošanas vienošanās-preču pārdošanas līgums, kas noslēgts starp pircēju un pārdevēju saskaņā ar pārdošanas noteikumiem tiešsaistes veikalā.
1.5. PASŪTĪŠANAS PUNKTS - Preču izsniegšanas un pieņemšanas priekšmets, kas pieder un ir seltop kontrolē.
1.6. Šie noteikumi par preču pārdošanu attālā veidā, pamatojoties uz to, ka pircēja un pārdevēja tiesības un saistības, nosacījumi preču un pakalpojumu iegūšanai, kā arī viņu maksājums Pakalpojumu sniegšana un atgriešana un pakalpojumu sniegšana, pušu atbildība un citi noteikumi ir izveidoti. Saistīts ar preču un pakalpojumu pirkšanu un pārdošanu tiešsaistes veikalā.

Vispārīgi noteikumi
2.1. Šie noteikumi ir obligāts dokuments, kas nosaka pircēja un pārdevēja savstarpējās tiesības, pienākumus un atbildību, kā arī citus noteikumus, kas saistīti ar preču un pakalpojumu, ko pārdevējs piedāvā, iegādājoties preces vai pakalpojumus tiešsaistes veikalā, iegādājoties un pārdodot, iegādājoties preces vai pakalpojumus tiešsaistes veikalā Pircējs.
2.2 Pircējs var iegādāties preces un pakalpojumus tiešsaistes veikalā tikai ar piekrišanu šiem noteikumiem. Iepazīstoties ar noteikumiem un apstiprinot to, pircējs apņemas ievērot un ievērot šos noteikumus, iegādājoties preces un pakalpojumus tiešsaistes veikalā. Pircējs piekrīt un saprot noteikumus. Ja pircējs nav iepazinies vai nesaprata noteikumus vai nepiekrīt tiem, pircējam nav tiesību iegādāties preces un pakalpojumus tiešsaistes veikalā.
2.3 Tirdzniecības aktivitātes tiešsaistes veikalā tiek veiktas no Latvijas Republikas teritorijas.
2.4 Pārdevējam ir tiesības veikt izmaiņas noteikumos. Noteikumu izmaiņas stājas spēkā no to publicēšanas brīža tiešsaistes veikalā. Pēc noteikumu izmaiņu publicēšanas jebkurš no iespējamiem tiešsaistes veikala izmantošanas veidiem tiek automātiski uzskatīts par piekrišanu noteikumu izmaiņām. 2.5. Definīcija “preces” šeit turpmāk noteikumos ietver tādu koncepciju kā preces un pakalpojumi, ja cita definīcija nav norādīta vai tā neatstāj kontekstu.

Pārdošanas līguma secinājums
3.1. Preču iegādi tiešsaistes veikalā var veikt tikai pēc tam, kad esat iepazinies ar tiešsaistes veikala privātuma politiku. Preču iegādi tiešsaistes veikalā var veikt reģistrēti un nereģistrēti pircēji. Pirms reģistrācijas pircējam ir arī pienākums iepazīties ar tiešsaistes veikala konfidencialitātes politiku. Pēc pircēja reģistrēšanas tiešsaistes veikalā tiek uzskatīts, ka viņš ir iepazinies ar privātuma politiku un tam piekrīt.
3.2. Reģistrācija tiek veikta, aizpildot reģistrācijas veidlapu un norāda uz obligātajiem datiem tajā (turpmāk saukts par reģistrācijas datiem). Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas datu pareizību, konfidencialitāti un (vai) drošību.
3.3. Lai iegādātos preces, pircējam ir jāveic pasūtījums tiešsaistes veikalā, aizpildot pasūtījuma elektronisko formu.
3.4. Pārdošanas līgums tiek noslēgts par katru pircēja pasūtījumu.
3.5 Pircēja un pārdevēja pārdošanas vienošanās tiek uzskatīta par ieslodzīto, kad pircējs atrodas tiešsaistes veikalā:
• sastāda pasūtījumu un preču grozu saskaņā ar pārdevēja norādījumiem un norāda preču piegādes adresi vai preču saņemšanas metodi;
• Apstiprina, ka iepazīšanās ar noteikumiem izvēlas maksājuma metodi un veic pilnīgu pasūtījuma samaksu;
.
Gadījumos, kad pircējs nesniedz piekrišanu noteikumu daļai vai pilnam tekstam, pircējs nevar pasūtīt preces.
3.6. Pirms pārdošanas līguma noslēgšanas pārdevējs var nosūtīt pircējam citus starpposma apstiprinājumus, piemēram, apstiprinājums pasūtījuma saņemšanas saņemšanai T.P.
3.7. Pārdošanas līgums ir spēkā līdz pilnīgai saistību izpildīšanai saskaņā ar šo līgumu. Pārdošanas līgums tiek uzskatīts par izpildītu, kad preces tiek nodotas pircējam tādā veidā, kā noteikti noteikumi un Latvijas Republikas tiesību akti.
3.8 Pēc pircēja pasūtījuma apstiprināšanas pircējs apņemas maksāt par preču vērtību un pieņemt preces, kas pasūtītas tiešsaistes veikalā.
3.9 Pārdevējam ir tiesības neapstiprināt klienta pasūtījumu, ja pircējs neizpilda visus preču pasūtījuma nosacījumus, ja pārdevējam nav pircēja pieprasītās preces, pircējs neapstiprināja piekrišanu ar noteikumi un/vai ar spēku 

Citi iemesli, kas pircējam tiek norādīti individuāli.

Pircēja tiesības un saistības
4.1 Pircējam ir tiesības:

4.1.1. Veiciet pirkumus tiešsaistes veikalā saskaņā ar pārdevēja noteikumiem un citām instrukcijām un saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem;
4.1., 2014. gada maijs un šie noteikumi;
4.1.3 par zemas kvalitātes preču un/vai precēm ar neatbilstošu konfigurāciju atgriešanu un/vai nomaiņu, kā arī ir tiesības izmantot sniegtās garantijas precēm;
4.1.4. Citas tiesības, kas paredzētas Latvijas Republikas noteikumos un/vai likumdošanā.

4.2 Pircējs uzņemas:

4.2.1. Maksājiet pasūtīto preču cenu un to piegādi, veiciet arī citus maksājumus (ja tiek norādīts, noslēdzot pārdošanas līgumu) un pieņem pasūtītās preces;
4.2.2. Pieņemot preces, veiciet to pārbaudi un pārbaudi, kā arī tādā veidā, kā noteikti noteikumi, informējiet pārdevēju par bojājumiem piegādes laikā, acīmredzamus preču defektus, par modeļa neatbilstību, konfigurāciju preces pēc pircēja secības;
4.2.3. Pārbaudiet iegādāto preču kvalitāti, informējot pārdevēju pa tālruni +37167651105 vai E -Mail: zakaz@seltop.lv par atklātu laulību produktā, ko nevarēja redzēt, saņemot preces;
4.2.4. Izvēloties preču saņemšanu pēc rīkojumu izdošanas secības, 7 (septiņu) dienu laikā paņemiet preces pēc pasūtījuma gatavības apstiprināšanas;
4.2.5. Izvēloties pārdevēja piedāvāto preču vai citu pakalpojumu sniegšanu, nodrošina nosacījumus to ieviešanai un veiciet atbilstošu samaksu par sniegtajiem pakalpojumiem;
4.2.6. Maksājiet izmaksas par preču atgriešanu, ja tās ir jāmaksā pircējam.
4.2.7. Nekavējoties atjauniniet informāciju, mainot pircēja reģistrācijas datus, informāciju par preču piegādi;
4.2.8. Nelietojiet tiešsaistes veikalu tādā veidā, kas var ierobežot tiešsaistes veikala darbu, tā drošību, integritāti vai spēj ierobežot citu iespēju izmantot tiešsaistes veikalu;
4.2.9. Lai ievērotu citas prasības, kas noteiktas ar noteikumiem un Latvijas Republikas tiesību aktiem.

Pārdevēja tiesības un pienākumi
5.1 Pārdevējam ir tiesības:

5.1.1. Ierobežojiet vai apturiet pircēja piekļuvi pasūtījuma punktam un preču saņemšanai bez brīdinājuma par to, kā arī atcelt pircēja reģistrāciju, ja pircējs mēģina kaitēt tiešsaistes veikala darbam un izdošanas rīkojumam kārtību un/vai pārkāpj viņa pienākumus; Pārdevējs neatbild par saistītajiem pircēja zaudējumiem;
5.1.2. Uz īslaicīgi vai uz visiem laikiem pārtrauciet tiešsaistes veikala aktivitātes, veikt izmaiņas tiešsaistes veikalā vai tā atsevišķās daļās, visos vai visos saturos, ierobežojiet tajā veiktos pirkumus, mainiet veikala e -pasta adresi, ierobežojiet reģistrētu klientu skaits bez iepriekšēja ziņojuma par šo pircēju; Pārdevējs neatbild uz negatīvām sekām, ko izraisa šādas darbības saistībā ar pircēju;
5.1.3. Veiciet izmaiņas noteikumos, preču cenās, pirkuma nosacījumos un/vai uz citām instrukcijām, kas saistītas ar tiešsaistes veikalu, publicējot informāciju par izmaiņām tiešsaistes veikalā.

5.2 Pārdevējs apņemas:

5.2.1. Ievērojiet pircēja konfidencialitāti, nodrošiniet viņa datu drošību, izņemot lietas, ko paredz Latvijas Republikas tiesību akti un tiešsaistes veikala privātuma politika;
5.2.2. Ja pārdevējs nevar pārdot pircēja pasūtītās preces, nauda par apmaksātajām precēm/pasūtījumu tiks atdota 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā;

Cenas un preču samaksa
6.1. Preču cenas tiešsaistes veikalā un/vai secībā ir norādītas, ieskaitot PVN.
6.2. Preces pircējam tiek pārdotas par cenām, kas ir derīgas veikalā, pasūtot preču. Preču īpašā cena un kopējā preču summa tiek norādīta pēc groza tiešsaistes veikalā. Ja pircējs nepiekrīt norādītajai cenai, viņš nevar turpināt preču pasūtīšanas procedūru un nevar pasūtīt preces.
6.3. Preču cena neietver preču un pakalpojumu piegādes cenu, ko pircējs var pasūtīt no pārdevēja. Ja nav norādīts citādi, klienta piegādes pakalpojums un citi pakalpojumi ir jāmaksā pircējam.
6.4. Produkti tiešsaistes veikalā var iegādāties tikai, veicot avansu. Pērkot preces tiešsaistes veikalā, tiešsaistes veikalā norādītās metodes var aprēķināt.
6.5. Dokuments par preču iegādi-rēķins par PVN, pircējam ir pieejams pircēja profilā, no kurienes pircējs to var lejupielādēt un/vai izdrukāt. Elektroniskie dokumenti ir piemēroti bez paraksta.
6.6 Preču cena pēc tam, kad pārdevējs apstiprināja, ka pasūtījumu var mainīt tikai IP

Galvenie gadījumi, kad produkta cena ir mainījusies informācijas sistēmu tehniskās kļūdas dēļ, acīmredzamu kļūdu labošana (ar pārraudzības raksturu) vai citu objektīvu nozīmīgu iemeslu dēļ, kas nav atkarīgi no pārdevēja. Ja šajā gadījumā pircējs nepiekrīt preces iegādāties par jaunu cenu, pircējs var atteikties pasūtīt, informējot pārdevēju par to pa tālruni +37167651105 vai e -pastu: zakaz@seltop.lv. Rīkojuma atcelšanas gadījumā šajā punktā noteiktā veidā pārdevējs apņemas atgriezt pircējam visas summas, kas viņam samaksātas par šādu paziņoto rīkojumu, tādā veidā, kā noteikts 5.2.2. Punktā. Ja pircējs vēlas iegādāties preces par jaunu, pareizu cenu, pircējam ir jāveic jauns pasūtījums.

Preču piegāde
7.1. Preču piegādes metodes pircējam ir norādītas pēc tam, kad pircējs tiešsaistes veikalā izveidoja preču grozu un norādīja piegādes adresi.
7.2 Preču piegādei tiek apmaksāts.
7.3. Pēc tam, kad pircējs ir izvēlējies preču piegādes pakalpojumu, pircējs sasniedz preču piegādes cenu pasūtījuma beigās, pirms izvēlas maksājuma metodi un/vai maksājuma samaksu. Preču piegādes cenas samaksa tiek veikta iepriekš, kā arī preču samaksa.
7.4 Pircējs apņemas norādīt precīzu preču piegādes vietu.
7.5. Preces piegādā pārdevējs vai viņa pilnvarotais pārstāvis.
7.6. Maksājumā par preču piegādes pakalpojumu sniegšanu mājā nav iekļauta pasūtīto preču buksēšana - pircējs var pasūtīt šo pakalpojumu papildus.
7.7. Par preču piegādes datumu un laiku pircējam tiks ziņots pa e -pastu. pasts un/vai pa tālruni. Pircēju var personīgi informēt par citu preču piegādes laiku. Pārdevējs negarantē, ka preces visos gadījumos tiks piegādātas saskaņā ar noteikumiem, kas norādīti noteikumos un/vai citā vietā tiešsaistes veikalā, arī pircējs norādītās preču piegādes ziņā, it īpaši, ja preces netiek pasūtīti noliktavās. Pārdevējs apņemas pielikt visas pūles, lai preces tiktu piegādātas pēc iespējas ātrāk.
7.8. Pirms preču piegādes pārdevēja pārstāvim jāsazinās ar pircēju un jāvienojas par piegādes informāciju.
7.9. Pasūtot preču piegādes pakalpojumu piegādi, pircējam jānorāda precīza piegādes vieta un jānodrošina nosacījumi preču izkraušanai (atveriet vārtus, jāpaaugstina barjera, atveriet durvis utt.). Piegādātās preces tiek ievadītas tikai caur durvīm, preces netiek ievadītas caur balkonu vai logiem.
7.10. Ja noteiktā piegādes laikā un 20 (divdesmit) nākamajās minūtēs pircējs neatbilst pārdevēja pārstāvjiem pie izkraušanas adreses, kas norādīta pircēja pasūtījumā, tiek uzskatīts, ka krava nav piegādāta, pateicoties vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas vainas dēļ vainas vainas dēļ vainas vainas dēļ vainas vainas dēļ vainas dēļ vainas vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas dēļ vainas vainas dēļ Pircējs. Šajā gadījumā pircēja pasūtītās preces tiek atdotas pārdevēja noliktavai, un pārdevēja un pircēja pārstāvis vienojas par vēl vienu tuvāko preču piegādes datumu. Preces tiek glabātas pārdevēja noliktavā līdz tuvējai piegādei. Ja pircējs vēlas, lai pārdevējs pirms pasūtīto preču piegādes piegādātu pasūtītās preces, viņam ir jāmaksā pārdevējam, lai pārdotu preces jaunā noteiktā laikā par preču primārās piegādes cenām.
7.11 Pircējs piegādes laikā jāpārbauda preču kvalitāte, daudzums un diapazons. Ja iepakojumam ir kaitējums, bet, ja nav preču daudzuma, kvalitātes un sortimenta neatbilstības, pircējam ir pienākums izdarīt piezīmi par bojātu iepakojumu dokumentos par preču piegādi vai noteiktās formās pēc piegādes pārstāvjiem. Šajā gadījumā tiek uzskatīts, ka preces tika piegādātas bojātā iepakojumā, tomēr preču daudzums, kvalitāte, sortiments atbilst preču pārdošanas līguma un preču piegādes noteikumiem.
7.12. Ja tiek atklāta preču kvalitātes un/vai sortimenta kvalitāte, pircējam nav tiesību pieņemt produktu, kas neatbilst kvalitātei vai sortimentam. Pircējam jāizdara atteikšanās pieņemt preces un jānorāda identificētās neatbilstības, atteikums tiek veidots, apstiprinot preču piegādi un/vai darbinieka nodrošinātajā formā. Preču skaita neatbilstības gadījumā pircējam jānorāda identificētās neatbilstības, aizpildot preču piegādes un/vai veidlapas apstiprināšanas veidu, ko nodrošina piegādes darbinieks.
7.13 Ja pircējs pieņēma preces bez komentāriem, pasūtījums tiek uzskatīts par piegādātu: neskartā iepakojumā, pareizajā daudzumā, ar atbilstošo kvalitāti un sortimentu, t.i. Iegūtais pasūtījums atbilst pārdošanas līguma noteikumiem, un tiek pareizi sniegti papildu pakalpojumi, kas saistīti ar preču pārdošanu un piegādi.
7.14 Pircējs apņemas personīgi pieņemt preces. Piegādājot preces, var būt jāpierāda personības sertifikāts (pase vai identifikācijas karte) un informācija par pārdevējam nosūtīto pasūtījumu.
7.15 Preču piegāde uz pircēja norādīto adresi nozīmē, ka preces tiek pārsūtītas pircējam neatkarīgi no

Tas, vai pircējs vai kāda cita persona, kas pieņēma preces norādītajā adresē, faktiski ir. Gadījumā, ja pircējs nevar pieņemt preces personīgi un preces tika piegādātas uz norādīto adresi, pircējam nav tiesību iesniegt prasību pārdevējam par preču piegādi uz personu, kas nav piemērota personai. Ja plānotajā dienā preču piegāde netika veikta, pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc plānotās piegādes, informē pārdevēju par to. Pretējā gadījumā pircējs zaudē tiesības uzrādīt pārdevējam ar prasībām, kas saistītas ar preču kavēšanos un/vai nepiegādi.
7.16. Piegādes nosacījumi, kas norādīti preču aprakstā, ir provizoriski. Preču piegāde netiek izmantota gadījumos, kad pārdevēja noliktavā nav nepieciešamu preču, un pircējs tiek informēts par pasūtīto preču trūkumu. Apstiprinot šos noteikumus, pircējs piekrīt, ka ārkārtas gadījumos preču piegādi var aizkavēt neizsakāmu apstākļu dēļ neatkarīgi no pārdevēja. Šajā gadījumā pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar pircēju un vienoties par preču un citu nosacījumu piegādes laiku. Ja pārdevējs nepiegādā preces preces, kas norādītas preces, un puses nesaskaņo papildu termiņu preču piegādei, pircējs var izmantot tiesības, kas iekļautas noteikumu aizliegšanas 4.1.2. Punktā Pārdošanas līgums tiešsaistes veikalā.
7.17 Pārtikas un alkoholisko dzērienu piegādes apstākļi:

7.17.1. Minimālā pasūtījuma summa ir 30,00 EUR;
7.17,2 ātri bojājošie produkti tiek piegādāti tikai Rīgā;
7.17.3. Piegādes laiks (divu stundu intervāls), izmantojot SMS, pircējam tiek ziņots piegādes dienā no plkst. 9:00 līdz 10:00;
7.17.4 30 minūtes pirms ierašanās kurjers paziņo pircējam par ierašanos;
7.17. Šo pozīciju pasūtījums tiek atcelts;
7.17.6. Saņēmēja vecums ir veidots tikai faktiskajam identitātes dokumentam (pase vai identifikācijas karte);
7.17.7. Alkoholiskos dzērienus var pasūtīt jebkurā laikā, bet preču piegāde un piegāde var būt tikai no plkst. 08:00 līdz 22:00.

7.18 Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par preču piegādes laika pārkāpšanu, ja preces netiek piegādātas pircējam vai piegādāt vienlaikus pircēja vainas dēļ vai to apstākļu dēļ, kas atkarīgi no pircēja.

Preču iegūšana, uzglabāšana un uzglabāšana
8.1. Ja pircējs nepasūta preču piegādes pakalpojumu, pircējs var saņemt pasūtītās preces bez maksas pēc pasūtījumu izdošanas secības. Veidojot pasūtījumu, pircējs norāda pasūtījumu, kas izdod preci, kurā viņš vēlas uzņemt preces.
8.2. Pēc tam, kad preces ir sagatavotas saņemšanai, pircējs saņem apstiprinošu paziņojumu par to saņemšanas iespēju. Pircējam, indivīdam vai kurš ir juridiskas personas pārstāvis, kurš ir ieradies rīkojumu jautājumā, ir pienākums būt reālai identifikācijas kartei (pase vai identifikācijas karte), kā arī informāciju par preču kārtību/apstiprināt Paziņojums, ko pārdevējs nosūtījis pircējam. Pircējam, kurš ir uzticama juridiskas personas personai, ir pienākums būt reālai pilnvarai, kuru izsniedz juridiska persona, identitātes karte (pase vai identifikācijas karte), kā arī informācija par preču kārtību/apstiprina Paziņojums, ko pārdevējs nosūtījis pircējam. Ja pircējs neiesniedza šos dokumentus, pārdevējam ir tiesības atteikt pircēju izdot preces.
8.3. Pircējam ir pienākums paņemt pasūtītās preces ne vēlāk kā 7 dienas pēc tam, kad pārdevējs informēja pircēju par iespēju ierasties un paņemt pasūtītās preces.
8.4. Pēc preču saņemšanas no pircēja tiek uzskatīts, ka tās tika nodotas (piegādātas) pircējam.
8.) Dienas pēc informēšanas par iespēju ierašanās un paņemt pasūtītās preces.
8.6. Pircējam ir pienākums samaksāt maksu par preču glabāšanu pirms rīkojumu saņemšanas no emisijas punkta.

Produkta kvalitāte un garantija
9.1. Pārdoto preču galvenās īpašības ir norādītas katram produktam pievienotajā aprakstā. Šie raksturlielumi un apraksts var atšķirties no faktiskajām produkta specifikācijām.
9.2. Preču attēli, kas veikalā ievietoti to krāsā, formā vai citos parametros

Pircēja izmantotās elektronisko ierīču īpašības vai citu tehnisku iemeslu dēļ ir arī pamatotas, lai radītu iespējamas neatbilstības izskatam.
9.3. Garantija pircēja iegādātajām precēm ir 2 (divi) gadi, ja veikals nav norādīts citādi.
9.4. Gadījumā, ja produkts neatbilst kvalitātei, pircējam ir tiesības atstāt šo produktu sev un saņemt daļu no samaksātās cenas par šo produktu, koordinējot to ar pārdevēju, vai arī atgrieziet preces un saņemiet pilnu Summas atgriešana vai lūdziet pārdevējam aizstāt zemas kvalitātes preces.
9.5. Pats pārdevējs nesniedz garantijas pakalpojumus precēm.

Līguma atteikšanās un preču nikns
10.1. Pircējam ir tiesības atteikties, nenorādot iemeslu no elektroniskā pārdošanas līguma, 14 dienu laikā no preču piegādes (saņemšanas), izņemot gadījumus, kas norādīti Ministru kabinetā, kas norādīti Ministru kabinetā Latvijas Republika Nr. 255 “Noteikumi par attāluma līgumu” 2014. gada 20. maijā. Pircējam ir tiesības atteikties no pārdošanas līguma, piegādājot preces pasūtījumu izdošanas rīkojumam vai nosūtot pārdevējam paziņojumu par pārdošanas līguma atteikumu uz e-pastu zakaz@seltop.lv. Pircējam ir skaidri jāformulē savs noraidījums par pārdošanas līgumu. Pircējam ir pienākums sniegt maksājuma dokumentu (rēķins, kvīts utt Līguma atteikšanās. Gadījumā, ja pircējs ar vienu pārdošanas līgumu iegādājās vairākas preces, tiesības atteikties patiešām ir saistītas ar visām precēm un vienu vai vairākām precēm. Tālāk 10.2. Punkta. Noteikumu –10.13. Noteikumi attiecas uz gadījumiem, kad pircējs atdod preces.
10.2. Produkti pārdevējam tiek atdoti ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendārajās dienās no iesniegšanas dienas, kad pārdevējs paziņo par atteikšanos no pārdošanas līguma. Pircējs ir atbildīgs par pareizu preču iesaiņošanu, atgriežoties. Pircējs ietver tiešos izdevumus par preču atgriešanu, ja vien pārdevējs nav norādījis pircējam citādi, paziņojot par pārdošanas līguma atteikumu.
10.3. Produkti ir jāatdod pasūtījuma izdošanai paši vai ar kurjeru pakalpojumiem, ko izvēlējušies pircējs. Pirms preču atgriešanas pircējam ir pienākums sazināties ar pārdevēju norādītajā tālrunī +37167651105 vai pa e -Mail zakaz@seltop.lv, lai koordinētu atgriešanās metodi un precīzu adresi.
10.4. Pircējs varēs saņemt naudu par precēm un par apmaksātu piegādi pēc tam, kad preces tiks atgrieztas pārdevējam. Ja pircējs atdod tikai daļu no iegādātajām precēm, samaksātā piegādes summa netiks atgriezta. Nauda tiks atdota bankas kontā, no kura tika veikts pirkums. Ja maksājums par precēm tika veikts ar maksājuma karti, nauda tiks atdota tajā pašā kartē, no kuras tika veikts maksājums.
10.5 Pārdevējs nav atbildīgs par naudas atgriešanās noteikumu pārkāpšanu, ja tas notiek pircēja vainas dēļ: kavēšanās ar preču atgriešanu, nepareiziem datiem utt.
10.6. Ar jebkura veida preču atdevi pārdevējs neatmaksā pircēja papildu izmaksas, ja pircējs neizvēlējās lētāku un ērtu piegādes metodi, ko pārdevējs piedāvāja.
10.7. Citos, nevis līguma noraidīšanā, gadījumos, kad pircējs neatbilst preču formu, lielumu, krāsu, modeli vai pilnīgumu, preču atgriešana ir iespējama, kā noteikts noteikumi, kā arī veidā Izveidots ar Latvijas Republikas tiesību aktiem. Personīga lietošana personīgai lietošanai netiek atmaksāta higiēnas standartu dēļ, par sniegtajiem pakalpojumiem samaksātā summa arī neattiecas. Šo preču saraksts ir atrodams Latvijas Republikas Nr. 255 ministru kabineta noteikumos “Noteikumi par attālo līgumu” 2014. gada 20. maijā.
10.8. Defekta gadījumā pircējam ir tiesības aizstāt nepilnīgas preces ar jaunām precēm, lūdziet samazināt produkta bojāta cenu vai atgriezt preces un saņemt summu, kas samaksāta par atgrieztajām precēm. Produkti ar defektu tiks aizstāti vai ar tiem atgriezīsies saskaņā ar šiem noteikumiem un Latvijas Republikas tiesību aktiem.
10.9. Pircējam ir pienākums ievērot šādus nosacījumus, atdodot preces:

10.9.1. Atgriežot preces jābūt oriģinālajā iepakojumā;
10.9.2. Preces nevajadzētu sabojāt pircējam;
10.9.3. Produktu nevajadzētu izmantot, produktam jābūt prezentācijai (ar etiķetēm un aizsargājošu plēvi utt.). Bojātu preču atgriešana nepieder pie šī preces;
10.9.4. Atgrieztajam produktam jābūt tādai pašai konfigurācijai, kādā pircējs tika saņemts;
10.9.5. Atgriežot preces, ir jāsniedz apstiprinošais PVN rēķina iegūšana un jāaizpilda pieteikums par preču atgriešanu.

10.10. Pirms zemas kvalitātes preču atgriešanas vai nomaiņas, arī gadījumos, kad kvalitatīvas preces tiek atgrieztas, nevis to noraidīšanas dēļ

Pircēja izmantotās elektronisko ierīču īpašības vai citu tehnisku iemeslu dēļ ir arī pamatotas, lai radītu iespējamas neatbilstības izskatam.
9.3. Garantija pircēja iegādātajām precēm ir 2 (divi) gadi, ja veikals nav norādīts citādi.
9.4. Gadījumā, ja produkts neatbilst kvalitātei, pircējam ir tiesības atstāt šo produktu sev un saņemt daļu no samaksātās cenas par šo produktu, koordinējot to ar pārdevēju, vai arī atgrieziet preces un saņemiet pilnu Summas atgriešana vai lūdziet pārdevējam aizstāt zemas kvalitātes preces.
9.5. Pats pārdevējs nesniedz garantijas pakalpojumus precēm.

Līguma atteikšanās un preču nikns
10.1. Pircējam ir tiesības atteikties, nenorādot iemeslu no elektroniskā pārdošanas līguma, 14 dienu laikā no preču piegādes (saņemšanas), izņemot gadījumus, kas norādīti Ministru kabinetā, kas norādīti Ministru kabinetā Latvijas Republika Nr. 255 “Noteikumi par attāluma līgumu” 2014. gada 20. maijā. Pircējam ir tiesības atteikties no pārdošanas līguma, piegādājot preces pasūtījumu izdošanas rīkojumam vai nosūtot pārdevējam paziņojumu par pārdošanas līguma atteikumu uz e-pastu zakaz@seltop.lv. Pircējam ir skaidri jāformulē savs noraidījums par pārdošanas līgumu. Pircējam ir pienākums sniegt maksājuma dokumentu (rēķins, kvīts utt Līguma atteikšanās. Gadījumā, ja pircējs ar vienu pārdošanas līgumu iegādājās vairākas preces, tiesības atteikties patiešām ir saistītas ar visām precēm un vienu vai vairākām precēm. Tālāk 10.2. Punkta. Noteikumu –10.13. Noteikumi attiecas uz gadījumiem, kad pircējs atdod preces.
10.2. Produkti pārdevējam tiek atdoti ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendārajās dienās no iesniegšanas dienas, kad pārdevējs paziņo par atteikšanos no pārdošanas līguma. Pircējs ir atbildīgs par pareizu preču iesaiņošanu, atgriežoties. Pircējs ietver tiešos izdevumus par preču atgriešanu, ja vien pārdevējs nav norādījis pircējam citādi, paziņojot par pārdošanas līguma atteikumu.
10.3. Produkti ir jāatdod pasūtījuma izdošanai paši vai ar kurjeru pakalpojumiem, ko izvēlējušies pircējs. Pirms preču atgriešanas pircējam ir pienākums sazināties ar pārdevēju norādītajā tālrunī +37167651105 vai pa e -Mail zakaz@seltop.lv, lai koordinētu atgriešanās metodi un precīzu adresi.
10.4. Pircējs varēs saņemt naudu par precēm un par apmaksātu piegādi pēc tam, kad preces tiks atgrieztas pārdevējam. Ja pircējs atdod tikai daļu no iegādātajām precēm, samaksātā piegādes summa netiks atgriezta. Nauda tiks atdota bankas kontā, no kura tika veikts pirkums. Ja maksājums par precēm tika veikts ar maksājuma karti, nauda tiks atdota tajā pašā kartē, no kuras tika veikts maksājums.
10.5 Pārdevējs nav atbildīgs par naudas atgriešanās noteikumu pārkāpšanu, ja tas notiek pircēja vainas dēļ: kavēšanās ar preču atgriešanu, nepareiziem datiem utt.
10.6. Ar jebkura veida preču atdevi pārdevējs neatmaksā pircēja papildu izmaksas, ja pircējs neizvēlējās lētāku un ērtu piegādes metodi, ko pārdevējs piedāvāja.
10.7. Citos, nevis līguma noraidīšanā, gadījumos, kad pircējs neatbilst preču formu, lielumu, krāsu, modeli vai pilnīgumu, preču atgriešana ir iespējama, kā noteikts noteikumi, kā arī veidā Izveidots ar Latvijas Republikas tiesību aktiem. Personīga lietošana personīgai lietošanai netiek atmaksāta higiēnas standartu dēļ, par sniegtajiem pakalpojumiem samaksātā summa arī neattiecas. Šo preču saraksts ir atrodams Latvijas Republikas Nr. 255 ministru kabineta noteikumos “Noteikumi par attālo līgumu” 2014. gada 20. maijā.
10.8. Defekta gadījumā pircējam ir tiesības aizstāt nepilnīgas preces ar jaunām precēm, lūdziet samazināt produkta bojāta cenu vai atgriezt preces un saņemt summu, kas samaksāta par atgrieztajām precēm. Produkti ar defektu tiks aizstāti vai ar tiem atgriezīsies saskaņā ar šiem noteikumiem un Latvijas Republikas tiesību aktiem.
10.9. Pircējam ir pienākums ievērot šādus nosacījumus, atdodot preces:

10.9.1. Atgriežot preces jābūt oriģinālajā iepakojumā;
10.9.2. Preces nevajadzētu sabojāt pircējam;
10.9.3. Produktu nevajadzētu izmantot, produktam jābūt prezentācijai (ar etiķetēm un aizsargājošu plēvi utt.). Bojātu preču atgriešana nepieder pie šī preces;
10.9.4. Atgrieztajam produktam jābūt tādai pašai konfigurācijai, kādā pircējs tika saņemts;
10.9.5. Atgriežot preces, ir jāsniedz apstiprinošais PVN rēķina iegūšana un jāaizpilda pieteikums par preču atgriešanu.

10.10. Pirms zemas kvalitātes preču atgriešanas vai nomaiņas, arī gadījumos, kad kvalitatīvas preces tiek atgrieztas, nevis to noraidīšanas dēļ

Līgumi, pircējs ir pārdevējs pa tālruni +37167651105 vai e -pasts: zakaz@seltop.lv un koordinē preču atgriešanas vai nomaiņas nosacījumus. Pircējs var atgriezt zemas kvalitātes preces pasūtījumu jautājumā.
10.11. Pārdevējam ir tiesības atteikties atgriezt preces un apmaksātā summa, ja atgrieztais produkts nav pilnīga konfigurācija, ir bojāta, kļūdaina un/vai nepareizi iesaiņota.
10.12. Pircējs nevar atgriezt preces, kuru atdevi nenodrošina ar Latvijas Republikas likumīgajām darbībām.
10.13 Slikti sniegtu pakalpojumu gadījumā pircējam ir tiesības pieprasīt novērst trūkumus, samaksāto pakalpojumu izmaksu atdevi vai samazināt pakalpojumu cenu.

Atlaides un akcijas
11.1. Pārdevējam pēc saviem ieskatiem ir tiesības organizēt dažādas akcijas, nodrošināt atlaides tiešsaistes veikalā. Atlaides un akcijas tiešsaistes veikalā nav jāsaskaņo ar atlaidēm un akcijām pārdevēja fiziskajā veikalā.
11.2 Tiešsaistes veikalā tika sniegta detalizēta informācija par atlaidēm un akcijām noteiktas reklāmas laikā vai atlaides.
11.3. Seltop lojalitātes programmas nosacījumi ir norādīti sadaļā.
11.4. Gadījumā, kad pircējs iegādājas preces, pērkot, ko pārdevējs nodrošina noteiktu atlaidi vai dāvanu, un vēlāk pircējs izmanto tiesības atdot preces, tikai pircējam samaksātā summa tiek atdota pircējam.
11.5 Pārdevējam ir tiesības vienpusēji, bez atsevišķa brīdinājuma, mainīt akciju vai atlaižu nodrošināšanas nosacījumus, kā arī atcelt tās. Visas izmaiņas akciju un atlaižu procedūrā, kā arī to atcelšana ir spēkā no brīža, kad tās tiek paziņotas.

Pušu atbildība
12.1. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas datu pareizību. Ja pircējs nav sniedzis precīzus reģistrācijas datus un/vai to savlaicīgi neatjauninājis, pārdevējs nav atbildīgs par sagādātajām neērtībām.
12.2. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas datu pārsūtīšanu trešajām personām. Ja trešā puse izmanto tiešsaistes veikala pakalpojumus, izmantojot pircēju datus, pārdevējs šo personu uzskata par pircēju, un pircējs ir atbildīgs par visām turpmākajām saistībām.
12.3 Pārdevējs ir atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad zaudējumi radās tāpēc, ka pircējs, neskatoties uz pārdevēja ieteikumiem un viņa saistībām Sniedza iespēja.
12.4. Pārdevējs ir atbildīgs par tiešsaistes veikala neveiksmi, kā arī par zaudējumiem un nodarīšanu pircējam vai trešajām personām, ja tos izraisīja pārdevēja apzinātas darbības.
12.5. Ja pārdevēja tiešsaistes veikalā ir saites uz citu uzņēmumu, institūciju, organizāciju vai personu vietnēm, pārdevējs nav atbildīgs par informāciju vai tur publicētajām darbībām, neskatās šādas vietnes, nekontrolē un nav pārstāvis tie uzņēmumi un personas.
12.6. Bojājuma gadījumā vainīgā puse kompensē tikai otras puses tiešos zaudējumus.
12. Viņš varētu novērst šādu apstākļu vai to seku parādīšanos (spēka majeure apstākļi). Ja norādītie apstākļi ilgst vairāk nekā 1 (vienu) mēnesi, pusēm, kas saistītas ar savstarpēju vienošanos, ir tiesības izbeigt pārdošanas līgumu.

Informācijas nodrošināšana
13.1. Pārdevējs nosūta visus ziņojumus un citu informāciju pircējam uz norādīto e -pastu. Vēstule tiek uzskatīta par saņemtu pēc 3 (trīs) stundām no tās aiziešanas brīža.
13.2 Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādu interneta saziņu, E -pasta pakalpojumu piegādātāju tīkliem, saistībā ar to pircējs nesaņem e -pastus no pārdevēja.
13.3. Visi ziņojumi, prasības, pieprasījumi un jautājumi pircējs nosūta šajos noteikumos norādītos kontaktus, arī uz kontaktpersonām, kas norādītas tiešsaistes veikala kontaktu kontaktos.

Galīgie noteikumi
14.1. Visa informācija, kas publicēta pārdevēja tiešsaistes veikala vietnē, ieskaitot, bet ne tikai, tikai uzskaitītajiem šiem noteikumiem, informāciju par pārdevēju, piedāvātās preces un pakalpojumus, kā arī to īpašumus par pircēja ieviešanas procedūru Tiesības atteikties no pārdošanas līguma pārdošanas līguma, par pārdevēja sniegtajiem pakalpojumiem un garantiju (ja tādas ir) tiek sniegtas pircējam rakstiski.
14.2. Latvijas Republikas tiesību akti tiek piemēroti noteikumiem un pārdošanas līgumam starp pircēju un pārdevēju.
14.3 Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā, bez pircēja piekrišanas un paziņojuma, padoties savām tiesībām un saistībām, kas rodas no tagadnes

viņu noteikumi.
14.4. Visas domstarpības radās starp pircēju un pārdevēju attiecībā uz noteikumiem regulē sarunas. Ja pusēm 15 (piecpadsmit) dienu laikā strīdu neatrisina strīdu, strīdi beidzot būtu jāatrisina tādā veidā, kā noteikts Latvijas Republikas tiesību aktā.
14.5. Pircējam ir tiesības nosūtīt pieprasījumu un/vai sūdzību Patērētāju aizsardzības centram (Brivibas 55, Rīga, Latvia, LV-1010, tālrunis: +371 65452554 El: ptac@ptac.gov.lv, vietne: www . ptac.gov.lv) par veikalā iegādātajām precēm. Vai arī aizpildiet veidlapu uz elektroniskās platformas, lai atrisinātu patērētāju strīdus, kas pieejami vietnē http://ec.europa.eu.
14.6 Šie noteikumi ir spēkā 2020. gada 20. oktobrī.

Sekot mums Facebook