Atgriešanās un garantija
Līguma atteikums, kvalitatīvu preču atgriešana:
1. Pircējam (“pircējs”), kurš ir patērētājs (indivīds), ir tiesības atteikt preces, nepaskaidrojot iemeslus, ja viņš netika izmantots, sabojāts vai nemainījās pēc izskata, tas ir, Preces vai tā iesaiņojums tika mainīts tikai tādā mērā, kas nepieciešams, lai pārbaudītu saņemtās preces. Pircējs atbildīgi izmanto šīs tiesības un atdod preces oriģinālajā glītajā iepakojumā, kā arī atgriež visas preču daļas. Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs.
2. Īpašos gadījumos, ko pārdevējs norādījis, kvalitatīvas preces var atgriezt ilgākā laika posmā.
3. Atgriežot preces, pircējs ir atbildīgs par to preču vērtības samazināšanu, kas radās saistībā ar darbībām, kas nebija vajadzīgas, lai noteiktu preču raksturu, īpašumus un darbu.
4. Produktus var atgriezt:
4.1. Produktus var atgriezt izdošanas vietā, adrese: Dunduru iela 7C, Daugavpils, Latvia, LV-5404, forma PDF / Word;
5. 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc preču atgriešanas dienas, pārdevējs atdod naudu par precēm un izdevumiem par piegādes saņemšanu pēc atgriezto preču saņemšanas un kvalitātes novērtēšanas. Ja tikai daļa no precēm tiek atdota, piegādes izmaksas tiek atgrieztas tikai tad, ja atlikušās preces no šī pasūtījuma, ja tikai tās iegādātos, tiktu piemērotas zemākam tarifam nekā tarifs, kas tika piemērots, iegādājoties preces kopā ar atgrieztām precēm, un tikai tilpumā, kas vienāds ar atšķirību starp šiem tarifiem. Ja tika izvēlēta metode preču atgriešanai saistībā ar to, kuras nesamērīgas vai lielākas izmaksas tika izveidotas, kas tika izveidota, nekā ierosināja pārdevējs, pārdevējam nav pienākums atlīdzināt šādus izdevumus par preču atgriešanu.
6. Preces jāatdod oriģinālajā iepakojumā (ar instrukcijām un garantijas kuponu, ja tās tiktu piegādātas ar precēm). Atgriežoties, ir jāsniedz rēķins un pasūtījuma numurs.
7. Pircējs ir atbildīgs par atgriezto preču pabeigšanu. Ja preces nav aprīkotas, pārdevējs nepieņem atgrieztās preces.
8. Pircēja tiesības uz tiešsaistes veikalā iegādāto kvalitatīvo preču atgriešanu netiek piemērotas:
8.1. Produkts, kas izgatavots pircēja virzienā vai skaidri personalizētas preces (ņemot vērā pircēja personīgās vajadzības);
8.2. Ātri bojāj preces vai preces ar īsu glabāšanas laiku;
8.3. Preces, kas tika izsaiņotas pēc dzemdībām un kuras nav piemērotas atgriešanai veselības un higiēnas iemeslu dēļ;
8.4. Produkts, kas pēc piegādes pēc savas būtības ir nesaraujami sajaukts ar citām lietām;
8.5. Iepakojuma video un audio ieraksti vai iesaiņota programmatūra, kas tika izsaiņota pēc piegādes;
8.6. Laikrakstu, periodisko izdevumu un žurnālu piegādei, izņemot abonēšanu.
9. Tiesības noraidīt attālo pirkšanas un pārdošanas līgumu 14 (četrpadsmit) dienu laikā, norādot juridisko personu (uzņēmēju) iemeslu (uzņēmēji).
Preču kvalitāte:
10. Preču fotoattēli ir paredzēti tikai ilustratīviem mērķiem, oriģinālie produkti var atšķirties no attēlotajiem. Šīs fotogrāfijas nevar izmantot kā prasību pamatu. Preces tiek uzskatītas par pieņemamām, ja tās atbilst modelim, modelim vai aprakstam tiešsaistes veikalā.
11. Ja piegādātais produkts neatbilst kvalitātes prasībām:
11.1. Produktus var atgriezt izdošanas vietā, adrese: Dunduru iela 7C, Daugavpils, Latvia, LV-5404, forma PDF / Word;
12. Preces, kuru kvalitāte tiek apšaubīta, jānosūta uz: Adrese: Dunduru Street 7C, Daugavpils, Latvija, LV-5404 un tikai pēc tam, kad ir noteikts fakts, ka produkts ir sliktas kvalitātes, klienta paziņojums par sliktas kvalitātes produktu var izpildīt.
13. Garantijas pakalpojuma ilgums ir no 7 līdz 30 (no septiņiem līdz trīsdesmit) kalendārajām dienām. Izņēmuma gadījumos, kad preces tiek nosūtītas uz garantijas pakalpojumiem citā ES štatā, garantijas pakalpojumu process preču var ilgt no 14 līdz 70 (no četrpadsmit līdz septiņdesmit) kalendārajām dienām, atkarībā no preču rakstura. Mēs uzsveram, ka jebkurā gadījumā mēs cenšamies veikt garantijas procesu īsākā laika posmā.
14. Ierīces, kas iesniegtas garantijas pakalpojumam, nevar saturēt personas datus, SIM karti. Pārdevējs nav atbildīgs un neatmaksā izmaksas par informāciju, kas atrodas ierīcēs, kas iesniegtas garantijas dienestam, šādas informācijas atjaunošanai un rekonstrukcijai.
15. Preču ražotāja garantijas saistības ir derīgas tikai tad, ja preču darbības apstākļi netiek pārkāpti. Pirms produkta lietošanas pircējam ir rūpīgi jāizlasa instrukcijas par preču darbību, ja tādas ir.
16. Pircējs nesaņem no garantijas pakalpojumu centra, kas nodots garantijas dienestam
Atgriešanās un garantija
Līguma atteikums, kvalitatīvu preču atgriešana:
1. Pircējam (“pircējs”), kurš ir patērētājs (indivīds), ir tiesības atteikt preces, nepaskaidrojot iemeslus, ja viņš netika izmantots, sabojāts vai nemainījās pēc izskata, tas ir, Preces vai tā iesaiņojums tika mainīts tikai tādā mērā, kas nepieciešams, lai pārbaudītu saņemtās preces. Pircējs atbildīgi izmanto šīs tiesības un atdod preces oriģinālajā glītajā iepakojumā, kā arī atgriež visas preču daļas. Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs.
2. Īpašos gadījumos, ko pārdevējs norādījis, kvalitatīvas preces var atgriezt ilgākā laika posmā.
3. Atgriežot preces, pircējs ir atbildīgs par to preču vērtības samazināšanu, kas radās saistībā ar darbībām, kas nebija vajadzīgas, lai noteiktu preču raksturu, īpašumus un darbu.
4. Produktus var atgriezt:
4.1. Produktus var atgriezt izdošanas vietā, adrese: Dunduru iela 7C, Daugavpils, Latvia, LV-5404, forma PDF / Word;
5. 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc preču atgriešanas dienas, pārdevējs atdod naudu par precēm un izdevumiem par piegādes saņemšanu pēc atgriezto preču saņemšanas un kvalitātes novērtēšanas. Ja tikai daļa no precēm tiek atdota, piegādes izmaksas tiek atgrieztas tikai tad, ja atlikušās preces no šī pasūtījuma, ja tikai tās iegādātos, tiktu piemērotas zemākam tarifam nekā tarifs, kas tika piemērots, iegādājoties preces kopā ar atgrieztām precēm, un tikai tilpumā, kas vienāds ar atšķirību starp šiem tarifiem. Ja tika izvēlēta metode preču atgriešanai saistībā ar to, kuras nesamērīgas vai lielākas izmaksas tika izveidotas, kas tika izveidota, nekā ierosināja pārdevējs, pārdevējam nav pienākums atlīdzināt šādus izdevumus par preču atgriešanu.
6. Preces jāatdod oriģinālajā iepakojumā (ar instrukcijām un garantijas kuponu, ja tās tiktu piegādātas ar precēm). Atgriežoties, ir jāsniedz rēķins un pasūtījuma numurs.
7. Pircējs ir atbildīgs par atgriezto preču pabeigšanu. Ja preces nav aprīkotas, pārdevējs nepieņem atgrieztās preces.
8. Pircēja tiesības uz tiešsaistes veikalā iegādāto kvalitatīvo preču atgriešanu netiek piemērotas:
8.1. Produkts, kas izgatavots pircēja virzienā vai skaidri personalizētas preces (ņemot vērā pircēja personīgās vajadzības);
8.2. Ātri bojāj preces vai preces ar īsu glabāšanas laiku;
8.3. Preces, kas tika izsaiņotas pēc dzemdībām un kuras nav piemērotas atgriešanai veselības un higiēnas iemeslu dēļ;
8.4. Produkts, kas pēc piegādes pēc savas būtības ir nesaraujami sajaukts ar citām lietām;
8.5. Iepakojuma video un audio ieraksti vai iesaiņota programmatūra, kas tika izsaiņota pēc piegādes;
8.6. Laikrakstu, periodisko izdevumu un žurnālu piegādei, izņemot abonēšanu.
9. Tiesības noraidīt attālo pirkšanas un pārdošanas līgumu 14 (četrpadsmit) dienu laikā, norādot juridisko personu (uzņēmēju) iemeslu (uzņēmēji).
Preču kvalitāte:
10. Preču fotoattēli ir paredzēti tikai ilustratīviem mērķiem, oriģinālie produkti var atšķirties no attēlotajiem. Šīs fotogrāfijas nevar izmantot kā prasību pamatu. Preces tiek uzskatītas par pieņemamām, ja tās atbilst modelim, modelim vai aprakstam tiešsaistes veikalā.
11. Ja piegādātais produkts neatbilst kvalitātes prasībām:
11.1. Produktus var atgriezt izdošanas vietā, adrese: Dunduru iela 7C, Daugavpils, Latvia, LV-5404, forma PDF / Word;
12. Preces, kuru kvalitāte tiek apšaubīta, jānosūta uz: Adrese: Dunduru Street 7C, Daugavpils, Latvija, LV-5404 un tikai pēc tam, kad ir noteikts fakts, ka produkts ir sliktas kvalitātes, klienta paziņojums par sliktas kvalitātes produktu var izpildīt.
13. Garantijas pakalpojuma ilgums ir no 7 līdz 30 (no septiņiem līdz trīsdesmit) kalendārajām dienām. Izņēmuma gadījumos, kad preces tiek nosūtītas uz garantijas pakalpojumiem citā ES štatā, garantijas pakalpojumu process preču var ilgt no 14 līdz 70 (no četrpadsmit līdz septiņdesmit) kalendārajām dienām, atkarībā no preču rakstura. Mēs uzsveram, ka jebkurā gadījumā mēs cenšamies veikt garantijas procesu īsākā laika posmā.
14. Ierīces, kas iesniegtas garantijas pakalpojumam, nevar saturēt personas datus, SIM karti. Pārdevējs nav atbildīgs un neatmaksā izmaksas par informāciju, kas atrodas ierīcēs, kas iesniegtas garantijas dienestam, šādas informācijas atjaunošanai un rekonstrukcijai.
15. Preču ražotāja garantijas saistības ir derīgas tikai tad, ja preču darbības apstākļi netiek pārkāpti. Pirms produkta lietošanas pircējam ir rūpīgi jāizlasa instrukcijas par preču darbību, ja tādas ir.
16. Pircējs nesaņem no garantijas pakalpojumu centra, kas nodots garantijas dienestam
Dažādi tiek glabāti 3 (trīs) mēnešus. Šis periods sāk plūst no pirmā pircēja paziņojuma brīža uz viņa norādītajiem kontaktiem (telefons, e -pasta adrese utt.), Ka pircējs var paņemt preces, kas atgriezušās no garantijas pakalpojumu centra. Ja pircējs nepaņem preces noteiktā laikā, pārdevējam ir tiesības vairs neuzglabāt preces. Preces var iznīcināt. Šajā gadījumā pārdevējs nav atbildīgs par pircēja informāciju, kas paliek nepārtrauktā produktā vai citos pircēja zaudējumos, kas radušies saistībā ar šādu preču iznīcināšanu.
17. Pārdevēja sniegtā kvalitātes garantija neierobežojas un neierobežo pircēja tiesības (patērētāja), kuras ir noteiktas ar likumīgiem darbiem, ja preces vai nepietiekamas kvalitātes pakalpojumi iegādājas. Strīdi par preču kvalitāti, atgriešanu un citiem pārdošanas nosacījumiem ir atļauti tādā veidā, kā noteikts pirkumu veikšanas noteikumi un pamatojoties uz nacionālajām likumīgajām darbībām.
18. Mēs ar prieku atbildēsim uz visiem jūsu jautājumiem pa e -pastu. pa pastu zakaz@seltop.lv un pa tālruni +3719633231.
19. Strīdi starp pircēju un pārdevēju ir atļauti sarunu laikā. Ja pārdevējs atteicās izpildīt pircēja sūdzību vai pircējs nepiekrīt pārdevēja ierosinātajam lēmumam un secina, ka viņa vai viņas tiesības vai intereses ir pārkāptas, pircējs var iesniegt sūdzību Patērētāju strīdu komitejā. (Sīkāku informāciju par strīdiem var atrast vietnē: http://www.pov.gov.lv/lv)
20. Papildus iepriekšminētajam pircējam ir tiesības izmantot tiešsaistes platformu, lai atrisinātu strīdus (ODR), lai atrisinātu strīdu par produktu vai pakalpojumu, kas iegādāts tiešsaistes veikalā-http: //ec.europa.eu/odr /.
Zemas kvalitātes preces vai nepilnīgā konfigurācijā
21. Pircējs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par niķeļa kvalitātes produktu vai nepilnīgā konfigurācijā, to var izdarīt klientu dizaina centros, preču atgriešanās departamentā vai e -pastu zakaz@seltop.lv.
22. Iesniedzot sūdzību, pircējam jānorāda šāda informācija:
22.1. Produkta pasūtījuma numurs;
22.2. Aprakstiet/uzskaitiet defekta, produkta darbības traucējumu vai trūkstošo daļu pazīmes;
22.3. Uzrādīt citus pierādījumus (piemēram, preču fotogrāfiju, defekta vietas fotogrāfiju (ja tas ir mehānisks bojājums un to var nofotografēt), preces iesaiņojuma fotogrāfija, cita.
23. Iesniedzot sūdzību, pircējam ir jānorāda, kā viņš vēlas, lai saņemtu prasību:
23.1. Pārdevējs saprātīgā laikā, lai bez maksas novērstu preču trūkumu, ja trūkumus var novērst;
23.2. Pareizi samazināt preču cenu;
23.3. Preču aizstāšana ar līdzīgu labas kvalitātes produktu, ja vien defekti nav nenozīmīgi vai to izraisa pircējs;
23.4. Atteikties no līguma un atlīdzināt pircējam samaksāto cenu par precēm, ja zemas kvalitātes produkts ir būtisks pasūtījuma pārkāpums.
24. Pēc prasības izskatīšanas atbilde tiek sniegta 14 (četrpadsmit) dienu laikā. Līdzekļu atgriešanas gadījumā pārdevējs atdod naudu precēm par precēm un tās piegādes izmaksām. Ja tikai daļa no precēm tiek atdota, piegādes izmaksas tiek atgrieztas tikai tad, ja atlikušās preces no šī pasūtījuma, ja tikai tās iegādātos, tiktu piemērotas zemākam tarifam nekā tarifs, kas tika piemērots, iegādājoties preces kopā ar atgrieztām precēm, un tikai tilpumā, kas vienāds ar atšķirību starp šiem tarifiem.
Bojāta pakete
25. Pārbaudiet mājai piegādātās pakas kvalitāti ar kurjera līdzdalību. Ja pamanāt, ka paka ir bojāta, tad:
25.1. Pastāstiet kurjeram, kas par to piegādāja preces;
25.2. Piegādes dokumentā ņemiet vērā, ka iesaiņojumam ir bojājumi un kopā ar kurjeru aizpilda iepakojuma bojājumus (pārbaudi);
25.3. Pārbaudiet preces iepakojuma iekšpusē un, ja tās ir sabojātas, nofotografējiet bojājumus. Fotoattēli būs nepieciešami preču atgriešanas procedūrai;
25.4. Ja iepakojums nav bojāts, lai pārbaudītu preces, kurās iesaistīts kurjers. Ja jūs pieņēmāt paku un parakstījāt dokumentus, tiek uzskatīts, ka paka tiek piegādāta normālā stāvoklī.